Doe mee en ondersteun fractie en bestuur!

VERANDERING BEGINT HIER : Help mee met de nieuwe fractie, bestuur of klussen.

Lees hoe je GroenLinks kunt versterken!

Stuur een mail aan groenlinkshofvantwente@gmail.com . Als raadslid wordt William Sanchez ondersteund door een steunfractie. De grote onderwerpen van de raad worden onderling verdeeld om te bestuderen en de raad voor te bereiden. Denk aan de verduurzaming , de sociale portefeuille , de zorg , wonen, participatie  enz.Ook worden de onderwerpen uit het verkiezingsprogramma hier bij betrokken voor eigen initiatieven op die terreinen. Daarnaast is er een nieuw afdelingebestuur voor de organisatorische en partijzaken. Verder is afgesproken om  themagroepen in het leven te roepen rekening houdend met de actualiteit en het eigen programma.. Drie themagroepen zijn op 3 april al  in het leven geroepen: verduurzaming, sociaal en zorg. Voor alle genoemde groepen kunnen we mensen gebruiken.Meer weten? Stuur een mail aan groenlinkshofvantwente@gmail.com of neem even contact op met Bert Eggink 06 12042174