raadsverkiezing

VERANDERING BEGINT : Team GroenLinks Hof van Twente.

GroenLinks doet weer volop mee bij de komende gemeenteraadsverkiezing met een aansprekend programma. Als vernieuwing lanceert GroenLinks Hof van Twente het koploperteam. Met dit team maken we zichtbaar dat GroenLinks de nadruk op het programma wil leggen. Het team vertegenwoordigt ook een ambitie: deelname aan een brede coalitie die de verduurzaming van en vernieuwing in de Hof wil versnellen. William Sanchez, Bert Eggink, en Mignon Sanchez-Gerritsjans voeren samen de kandidatenlijst aan. Zij staan voor de volgende kernboodschap:

• Eerlijk delen
  • Duurzaam voor elkaar zorgen
  • Verduurzaming en een schone economie
  • De inwoners centraal

Wij staan niet aan de zijlijn. Afgelopen winter is er constructief overlegd tussen GroenLinks, de PvdA en de SP. Dat heeft geleid tot een gezamenlijk manifest dat complementair is aan het GroenLinks programma.

Wij waarderen uw betrokkenheid en steun. Daarom gaan wij de komende tijd ons verhaal met u delen. In de krant, op de radio, via sociale media en daar waar u bent. De tijd voor verandering is nu. STEM in maart op GroenLinks Hof van Twente.