Kandidaten gezocht voor de raad

GroenLinks in de Hof van Twente is bezig met de voorbereidingen op de gemeenteraadsverkiezingen van maart 2018. Daar past bij het zoeken van kandidaten voor de raad, het schrijven van het verkiezingsprogramma en het voorbereiden van de campagne.

. Intussen is er al veel gedaan! Afgelopen winter is samen met de PvdA en de SP het gezamenlijke programma Hofroute 2018-2022 GPS opgesteld onder het motto samen sterk! Het is te vinden op onze site. https://hofvantwente.groenlinks.nl De kernpunten van GroenLinks blijven uiteraard groen, duurzaam en sociaal op maat voor de Hof. Verduurzamen en vergroenen van het wonen, werken en leven in de Hof op elk gebied staan bovenaan! Daarnaast natuurlijk versterking van de samenwerking tussen gemeente en bewonersinitiatieven, duurzame zorg, duurzame armoedebestrijding, duurzame opvang van vluchtelingen en duurzaam groen. Binnenkort gaat de kandidatencommissie aan het werk. Elke bijdrage , hoe klein ook, draagt bij aan een goed resultaat bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart volgend jaar. Waaraan kun je dan meewerken? Steentje bijdragen aan de campagne op Hof niveau en/of in de eigen woonplaats. Meedenken en schrijven aan een of meer thema’s van het verkiezingsprogramma, denk aan verduurzaming, armoedebestrijding, kunst en cultuur, vluchtelingen, participatie, zorg, agrarisch ondernemen e.a.Meedenken met de (toekomstige) fractie in de steunfractie. Een bijdrage leveren aan de site of facebook of twitter, taken uitvoeren voor/in het afdelingsbestuur. Wil je eerst komen praten kan natuurlijk ook . Geef even een seintje aan hofvantwente@groenlinks.nl